Interchaining Global

מתמחה במתן שירותי ייעוץ וליווי מקיפים לעסקים בארץ ובעולם במגוון תחומים בשיטת Smart Budget Solutions
קרא עוד 

 

We bring the world to you !

 

 

 
 
ראשי
 
ספרית המאמרים
 
איזהו חכם? - הלומד מכל אדם - 15 מפתחות הזהב להצלחה עסקית
איזה הוא חכם? הלומד מכל אדם. אין כמו למידה מניסיונם של אחרים ואין כמו היכולת לעצור, לחשוב, לתכנן כהלכה וכמובן- גולת הכותרת- לבצע בפועל.
בכל אחד מ-15 הנושאים שלפניכם טמון מפתח זהב להצלחת העסק.
קרא עוד
 

טובים השניים מן האחד - כיצד לבחור שותפים לעסק חדש
יוצאים לדרך. החלטנו! לאחר התלבטויות רבות התקבלה ההחלטה להשקיע את מיטב כספנו וזמננו ולהקים עסק בתחום שלנו. נכון, החברים הזהירו, אחרים תמכו ואנחנו במסלול. כעת אנו עומדים לפני הנושא הקשה הראשון שיקבע במידה רבה את סיכויי הצלחתנו- שאלת השותפים לדרך.
קרא עוד

 

גישור - הדרך היעילה ליישוב סכסוכים בסחר בינלאומי
במסגרת הפעילות השוטפת של הסחר הבינ"ל, בין חברות ישראליות וחברות זרות בכל אזורי הסחר בעולם, נתקלות החברות בקונפליקטים רבים על רקע של הפרת הסכמים, הספקת מוצרים או שירותים באיחור ו/או באיכות לא מתאימה, נזקים וחוסרים, בעיות תשלום, מסמכים שגויים, אריזה ותובלה לא מתאימות ועוד.
קרא עוד

 

הון עצמי כבסיס לקיום העסק
הון עצמי הינו הבסיס לקיום בריא ולהורדת סיכונים בכל עסק שהוא. עצם העובדה שחסכנו סכום צנוע או קיבלנו דמי פרישה, אינה מספיקה להקמת עסק אשר מראש הינו בסיכון. כל תכנון, זהיר ככל שיהיה, חשוף לסיכונים ולשינויים. חוסר הוודאות, ביחד עם גורמים רבים שאין לנו שליטה עליהם, עשויים להשפיע באופן קריטי על שרידות העסק. רגישות העסק הקטן לשינויים כה גדולה ובלתי צפויה, עד כי חובה עלינו לשריין הון לכל צרה שלא תהיה.
קרא עוד

 

המשאב האנושי בעסק
תכנון חכם ויעיל ולאחריו בחירה נכונה של אנשי המפתח ושל כלל העובדים, הינם מפתח חשוב ביותר לניהול נכון ויעיל. כוח אדם מיותר, שאינו מתאים או שאינו מיומן, גורם באופן טבעי לאי שקט, להוצאות מיותרות, לחוסר שביעות רצון של הלקוחות ובפועל לבעיות קשות בתפעול השוטף. כוח האדם דורש תחזוקה, הכשרה ואימון מתמידים. אף פעם אין די בכמה שעות חפיפה כדי ללמוד תפקיד.
קרא עוד

 
 
 
 
 
 
 
 

Copyright © 2011. Interchaining Global Group Ltd.
All rights reserved.

אתר זה מקודם ע”י SEOptimal